Friday, January 1, 2010

cold nights without stars..


2 org bdk comell yg nakal..

Hmm how to starts..010110 is today..harini pagi2 dh bgn hantar abg and family gi klia..dorg dh nk blk sarawak..skolah kan dh nk start 040110 ni..hmm pastu kul 9 gerak gi kg melayu subang..nk hantar mak sbb mak nk tumpang maklong balik taiping..hmm lama dah aku xblk taiping rasanya..ada dlm sebulan lebih kot..huhu..walaupun sedih kena la cover2..yela umur dh 26 tahun malu la asik nangis bila pisah dgn mak..huhu (alamak menetes air mata pulak ni)..pas hantar mak singgah midvalley jap cos cousin aku nk beli pensil box kt tropicana life..(hmm bdk2 skang pensil box brand mahal aku dulu Little Bobdog jer..haha chomell betul!!)

Lunch makjang malas masak so aku pun masak la Carbonara Spagetti (rasa mcm nk mkn spagetti kuah putih jer asik mkn kuah tomato jer)..Walla sedap jugak..hehe..pas lunch layan movie The Exorcist jap.rasanya dh 4 kali aku tgk cita ni..dh mcm xtakut tgk hantu nya tu tp nerves still ada lah..hehe..
Harini aku asik sakit kepala jer..mungkin sbb bgn awl sgt and semlm aku beremosi sebelum tido..bila masuk tahun baru ni terasa sedih pulak sebabnya:

1.Umur dh meningkat 2. kenangan2 lama semakin jauh ketinggalan 3.prospek hidup masih di tangkuk lama 4.Risau dgn perjalanan hidup 2010 ni.. 5.fikir mcm2 akhirnya terlelap..zZz

Huh.mlm ni aku terasa sunyi dan sedih sebab mak dgn abg aku dh blk rumah masing2..aku masih lg menumpang rumah makjang..Huhu..Hati kecil ni teriak nangis2 nk blk kampung and rindu dkt Faiq Ukail and Dhiya Qistina..2 org buah hati aku tu..chomell dan keletah dorg yg buat aku rindu sangat..xpe nnt bln March, cik N datang k..jumpa Yaya dgn Faiq kat Kuching..tunggu Cik N tau..

Arggh Rindu nya kat Family aku..


p/s: mak..neno nk balik taiping..

aduhai malam ini sungguh sunyi tanpa bintang...

0 comments:

Post a Comment