Monday, January 11, 2010

stitches heart


hari ni terasa seperti kurang sesuatu..entahlah..aku terasa tiada tenaga untuk memulakan hari ini..hmm ptg ni ada gym lagi (stitches heart ni rasa malas untuk ke gym tp nnt apa pulak kata akak trainer tu kan)..hati masih lagi rasa sakit,geram seperti mahu meletup..aku pun tak tau kenapa aku masih ingat perihal semalam..yang pasti aku mahu balik kampung bertemu dengan mak aku..hanya bersama mak yang akan buat aku rasa tenang..hmm nk balik tp duit tambang pun tiada..kalau ckp emak mesti mak akan cakap "....."(xperlu aku share disini biar hati ini saja tau apa yg mak aku akan ckp..huh aku pun dah jd pe'rahsia'..kelakar nya.. sudah la neno jangan difikirkan lagi..jangan rosakkan mood sendiri..hmm aku perlukan seorang kawan utk aku luahkan rasa hati ini tapi siapa??hmm aku tiada kawan baik..how i wish i had one..only one..

ARGGHHH sew the STITCHES HEART PLSSS...

0 comments:

Post a Comment