Monday, January 18, 2010

sedih terasa di hati

mengapa aku sedih..pagi2 td aku agak ceria sbb baru lepas ckp tepon dgn mak..rindunya kt mak..dh sebulan xjumpa mak nie..huhu..ceritanya mengapa aku sedih pun bermula..hmm end of this march suppose aku travel ke sarawak dgn family aku..kt sana nk gi jalan2 lepak umah abg suma..sonok and excited xtehingga ni..until last week aku discover yg date nk ke sarawak tu engaged dgn date hari terbuka pakar pertanian yg department aku organize..pegawai ckp kalo ada hal inform dkt Pengarah tp aku rasa better aku inform bos aku dulu..so td dgn keberanian dlm ketakutan aku pun beritau la kt Dr yg nnt aku nk gi Sarawak..alangkah sedihnya aku bila dr jwb,dialognya berbunyi begini :

Dr : Sorry to say lah, saya xdpt nk tlg awk sbb ni aktiviti melibatkan universiti and mmg cuti akan dibekukan.


Aku : hmm mcm tu xpela dr saya adjust la tukar nama tiket tu ke nama cousin saya..



Dr : ok lah tpi im also worry nnt bile u dh tkr kang date die berubah lg u frust tp anggap jer xde rezeki ke sana..



Aku: ye lah kot dr (dalam hati statement yg kedua tu agak merisaukan..and betul jgk ckp dr, nnt aku tkr tbe2 date bertukar..)



huhu begitulah ceritanya..sedih xtau lah nk ckp..frust pun ada..tp nak buat cmna aku kena kerja..kerja comes first k..be strong neno.."di mana ada kemahuan disitu ada Highway"..haha

0 comments:

Post a Comment