Sunday, January 10, 2010

♥K♥A♥W♥A♥N♥







hye semua.. aku baru jer baik dr demam and jumaat dh m.c untuk rehat2 kan badan..weekend ni xbyk aktiviti sbb aku dh xlarat nk kuar plus duit pun dh mula mengering ni..mcm air lah duit skang ni..cpt jer kering..pecahkan rm50 pagi mlm dh tggl rm5 saja..aku harap bkn aku sorg saja hadapi mslah ni (if aku sorang means aku ni BOROS lah!!)huhu...
so arini aku juz nk becerita tentang higlighted topik KAWAN..apa erti kawan pada korang?pada aku kawan itu mcm:
  • org yg sentiasa ada dengan kite
  • yg akan dgr mslh kite
  • yg akan enjoy dengan kite
  • yg xakan segan malu untuk berborak dgn bf kte
  • yg akan sporting untuk bergurau dgn kite
  • yg xakan sakitkan hati kite
  • yg akan paham segala explanation kte
  • yg akan bertolak ansur dgn kite
  • yg akan share everyting tp bkn bf ya..(bf ko bf ko,bf aku bf aku lah)
  • yg akan paham kedudukan aku,kesusahan aku
  • bla.bla..bla..byk lg yg perlu dilistkan
so far sepanjang hidup aku ni, aku ada jugak bertemu dgn ramai org yg bole dibuat kawan..aku mmg seorg yg susah untuk berkawan..it takes time.so pada yg mula2 knl aku akan ckp aku ni sombong dan sukar utk berborak..mmg aku sukar berborak sbb aku akan tgk lagak org tu mcm mana dulu baru aku akan berborak..kalo die sombong, huh dah tentu aku 1000 ganda sombong..bkn nk rasa diri ini bagus tp setiap org ada cara masing2 kan??
berckp tentang kawan ni, aku ada lah beberapa kawan yg rapat dgn aku walaupun mereka skarang dh ada hal msg2..ada yg dah kawin,ada yg nak kawin,ada yg ilang ke mana..

aku slalu berangan punyai kawan seperti dalam movie HOLLYWOOD yg masih bole hangout dkt cafe minum vanilla latte sambil berborak hal dan masalah msg2 tp tu suma angan2..nyatanya aku xde sorang pun kawan seperti itu..huhu..nyatanya aku hanya ada Mr Bobo yg akan hangout dengan ku,yg akan melepak di Secret Recipe minum latte dan mkn cheesecake..die bkn saja cinta hatiku tp juga Best Buddy ku sampai bile2..


aku pun bkn perfect..mungkin aku ada juga tersilap kata atau tingkah yg membuatkan sesetengah nya terasa dgn aku..tp aku x akan mula dulu kalau kau xmulakan..itu sahaja cara aku membalas..aku rindu zaman universiti,ketika itu aku punya ramai kawan dan juga grup..rindunya pada Mama Sofia,Alang Leila,Angah Sya dan juga Uchu Kay..mereka sahaja yg aku masih anggap kawan baik tp mereka semua busy dgn life mereka..rindunya aku..

HMM AKU TAK TAHU APA YG AKU MEREPEK NI TP YG NYATANYA AKU MMG TGH SAKIT HATI DENGAN SEORANG KAWAN NI DAN LEGANYA AKU TELAH DELETE DIE DR MEMORY AKU..

p/s::sory la korg tepaksa baca post yg merepek ni..sbb aku mcm geram sgt..

0 comments:

Post a Comment