Friday, January 22, 2010

nak cerita ke xnak??


emm nk cerita atau tidak??itu yg duk bermain dlm otak aku ni..perut dh kekenyangan makan beriani ayam tadi..ofis ada buat moreh tadi..nasi beriani, ayam besaq gila dgn papadom..nasib bek papadom tu xmcm papadom saadom..haha..kalo x mmg aku ngantok dh.. apa yg aku nk crita sebenarnya peristiwa semalam tapi rasanya kalo cerita disini pasti ada yg terbaca akan merasa sesuatu..biase la manusia ada saja yang nk terasa itu lah ini lah..mcm mana x kena penyakit mcm2..asik nk merasa jer kan..let it be lah neno..no need to story here.. harini tahap kemalasan sangat tinggi suhu die..pagi td buat skt yg xsiap2 lagi..aku xtau lah nk isi apa sbnrnya..aduhai neno..napa la ko malas sgt ni..lagi 15 minit nk balik,japg tumpang ijol..harap2 ijol dtg kul 5 sharp sbb aku nk lari dari boss aku..kang die npk aku mst tya psl reserch die yg pdf tu..padahal aku dh bg kt die dh aritu,mana la die letak..aduh nak balik lah..nk gi gym tp mlm ni ada poco2..nnt k.ana tu mst suh stay poco2,aku xminat lah poco2 ni..dhla lesen mati ni,kang kt simpang tu mst ada rodblock..mampos den,mau mak aku marah tau aku drive lesen mati..isnin ni lah gi renew lesen..dun forget neno.. actually aku pun dh taktau nk cita apa..nak gosip kaw-kaw kang ada yang terasa nnt aku pun turut merasa kan..rakan bergosip aku cuti berpantang so aku bergosip di belog saja lah..harap2 tiada yg terasa or merasa..emm pi makan kt rasamas la k..haha..Align Centerdada..

p/s: -SAYA DH XLARAT MEREPEK MERABAN..
-gambo di atas sekadar hiasan(xjumpa lah ayam besar)

0 comments:

Post a Comment