Saturday, January 2, 2010

segalanya penat...


SIMPLE BUT BEAUTIFULL!!

Lepas sakit kepala yang amat sangat semalam and dh telan sebiji uphamol, rasanya harini sgt lega and xrasa sakit lgsg..yelah tidur pun dh terlebih2.. Harini aktiviti aku dipenuhkan dgn aktiviti berjalan2 window soping dekat soping complex..Planning aku dgn Luv adalah untuk spend time soping even xde duit pun kteorg juz soping ala kadar jer lah.. First destination kteorg gi Sg Wang sbb nya Mr Luv nak betulkan tali jam, almost 3 kedai kteorg masuk..mulanya Mr Luv nk ganti tali jam xori means bkn brand jam tu lah tp harga pun dah RM50 so decide nk tukar yg ori punya tp amoi kedai tu kata kena kol kilang Esprit dulu ada stok or not..kalo xde means xde lah so die akan kol kteorg on Monday, so juz wait Mr Luv..so sempat jgklah aku melencong masuk kedai2 baju Cina dkt Sg wang tu..harga sume rm25 tapi entah design nya kurang berkenan di hati so tengok2 jer..dekat2 nk gerak blk tu aku sempat beli anting2..2 rm10 jer..so beli jer lah..


Aft Sg Wang Plaza, we head to area Mutiara Damansara..tbe2 perut ni rasa memulas sangat xtahan nk mem'buang'..haha klakar sungguh time tu..mmg xtahan gile lah..so Mr Luv paking kt cineleisure and terus naik dekat cineplex cos toilet situ ada pili sng sikit kan..aft 'selesai' Mr Luv dgn aku head to Metrojaya The Curve sbb aku nk cari handbeg brand Suzy Smith from London yang aku dh survey time kt Mj Midvalley but unlucky for me Mj The Curve hanya banyak handbeg Guess jer yang longgok..huhu xde lah so decide japg cari kt Mj Midvalley jer.So Mr Luv ajak gi Ikano saje tgk sale kt Padini Concept Store sbb sana mmg byk lah longgok2 baju ni..kalo ada yg murah leh pejam mata jer bayar kan??but xde yg suke pun,haha..then trus gi nextdoor outlet that is Brand Outlet,at first aku nk cari suar tido tapi tersuka dekat satu dress ni, the price is only rm69.9.ok jgk design die,brand die 'Downtown', mmg xpnh dgr tp design die not bad so beli ajer..haha..dh penat ronda2 area curve and ikano terus pecut gi Midvalley.


in Midvalley terus pegi ke Mj cos handbeg Suzy Smith ni aku suke sgt and harga die xla semahal Guess so mmg decide nk beli pun..frustnya aku bile gi kt situ design beg yang aku suke xde so cari2 design lain ada yang suke tapi harga die rm200++,sgt overbajet so aku kuar dari Mj dgn perasaan yang agak kecewa and terus rasa lapar..we juz had lunch at 4pm in foodcourt only..aku mkn claypot chicken rice and Mr Luv makan Wanton Mee with chicken..lepas makan decide nak gi sportcenter cos next week start nya aktiviti gym aku so igt dh xde beg nak beli tshirt gym saje so otw to sportscenter masuk la satu kedai beg2 ni..die jual luggage beg almost but ada lah handbeg branded mcm Guess,Guy Laroche,etc and tgh belek2 beg Guess tibe2 aku pasan satu beg ni sama design mcm Suzy Smith so aku belek2 then surprise it was really Suzy Smith handbeg..wah Juz My Luck..Mr Luv suruh cepat2 amik and gi bayar sebelum menyesal lagi..so aku pun bayar lah kat kaunter..hmm terima kasih Allah kerana memenuhi permintaan aku ni..hehe..sonok xterkata..nnt aku uplod gambo handbeg nya..mungkin xcantik kt mata korang tp bagi aku ok la kot dari nk beli handbeg Guess yg masih diidam-idamkan(aku xmampu mcm korang sbb nk beli handbeg rm400 ni teketar2 nk kuar duit rasanya)..mungkin aku akan cube beli Guess bile Year End Sale 2010 if umur panjang..hehe..so dh dpt beg apa lagi Balik lah...haha

Dats all about my aktiviti today, done shopping and after that kepala pun pening..haha

2 comments:

Anonymous said...

makcik mahal xbeg tu?

♥me said...

xde lah mhl..nape u?cantik x?

Post a Comment