Wednesday, December 30, 2009

new year's eve

Arini dh 31 disember and last day for 2009..farewell 2009..so far spjg 2009 ni alhamdulillah kepada Allah kerana masih membenarkan aku hidup di muka bumi ni..and in 2009 lots of things happen to me..

First, i got a first job in around feb as call center in Cimb Bank and alrdy quit in July..and aku mulakan kerja baru di UPM on September..dunt ask wut happen in August..i oso dunt know..aku byk mengecewakan family aku di bulan Ogos and it was my birthday month..nape lately Ogos tidak secantik dulu..sejak 2008, since my closest aunt pass away..aku cuma berharap Ogos 2010 akan menjadi cantik seperti sedia kala..2009 was a great year, no sad event happened..i have a job and i have what I want although hutang dh menimbun..tgn aku dh ada jam..GUESS lagi (dunt ask the price dear..) habit soping tak befk panjang still ada..tiap2 thn azam utk kurang kan aktiviti soping but nothing happen..still the same Neno..haha..

Relationship pulak ada pasang surutnya mcm laut and alhamdulillah tiada tsunami yg terjadi..Aku cuma berharap family aku akan merestui hubungan Aku dengan Dia..terutama Abg dan Mak aku and not forgetting his Mom and Dad too..Amin..


Harapan aku untuk tahun 2010 is to slim shady my body..xdpt byk skit pun jd lah..next week dh start aktiviti harian aku utk gi gym..aku dh register dh last week..rm150 for 3 month worth it rasanya..aku cdg nk kurang kan makan jgk lah..pastu nk start amik ubat duromin tu blk..sbb dr kata kalo mkn ubat sje xcukup kna exercise jgk..so alang2 dh start gym apa kata try blk..tp one prob is kalo mkn ubt tu tidur aku mst xnyenyak tp xnantok la pulak time keje..huhu..try sepapan dulu lah.. Aku pun harap dpt keje better than this, smpi bile nk jd PA jer kan..xkan sampai ke tua tp environment department ni buatkan aku sayang nk tgglkan keje ni..

Lastly, welcome 2010..wish that it will be a great year too like 2009..


P/S: ooohh betambah lagi umur aku..huhu
(i'm scared of getting old)

0 comments:

Post a Comment