Tuesday, January 10, 2012

Welcome 2012...Farewell 2011


Rasanya belum terlambat kalo aku nk wish HAPPY NEW YEAR 2012...hehe dah nk masuk 11 hari dah ke 2012 baru nk wish kan...sorry bloggers, aku agak terlambat sbb dah lama xmenjengah blog nie...hmm malas, bz sbg seorang isteri (konon), xde idea nk merepek mungkin...hmm 2012 pastinya kita semua ada azam baru, padahal azam lama pun xtercapai (aku lah).yang pastinya azam aku tahun ni adalah ...jeng jeng...kalo aku xtulis pun pasti ramai dah dapat agak kan. apa lg conceive baby lah (chaiyokkk)..emm hopefuly Allah makbulkan impian aku tahun nie, ikutkan byk sgt impian nya tapi cuba dapatkan satu persatu...enuff of 2012, sebab baru 11 hari je so xde cerita sgt tp sebenarnya byk cerita...ok 2011..mmg byk kenangan kan?manis pahit semua cukup rasa (bak kata Maggi).yg pastinya meninggalkan 2011 sgt sakit sbb hari2 terakhir on 2011 aku ditimpa penyakit chery bery or saintifiknya diarrhea...perit lembik and kurus sekejap (kuruske?)..xde la kurus cuma rasa badan ringan sikit lah...hehe..enuff of all the merepeks sbb aku akan merepek byk lg on 2012 nie (hopefully kerajinan itu datang)..juz want to wish all bloggers have a blissful 2012...





0 comments:

Post a Comment