Wednesday, January 11, 2012

Kalau Ada Akan Aku Umumkan!!!

KALAU ADA AKAN KU UMUMKAN!!!

Ya serius aku marah dan bengang tapi dalam hati (kadang2 terpancar di air muka jgk)...dalam usia perkahwinan yg almost 2 yrs ni bila xda backpack (anak) mmg suma nk bertanya...kalau sekali bole diterima lagi tapi bila asik bertanya sebulan sampai 5 kali..xperlu la kot...tahu niat kamu baik tapi tahu x sbb niat baik kamu tu sedikit sebyk org yg nk "buat anak" ni stress...dah lama aku pendam tapi baru terasa nk luah di blog nie...xperlu nk tanya, cerita itu ini, org itu ini dah mengandung, semua tu membuatkan aku stress dan ada sekali sehingga menangis...tolong lah jaga hati dan perasaan org mcm aku nie sikit dan tolong jgn nk sibuk sgt. kalo ada mmg akan ku buat pengumuman..selagi org xumum jgn la nk tanya2 and compare2..KEPOH BETUL!!!pesanan buat org yg baru kawin tu jgn la gatal2 nk merancang mcm aku nie, terus je ada anak sorg sng tutup mulut sikit environment dari bertanya...

0 comments:

Post a Comment