Thursday, April 21, 2011

Kenapa dan Mengapa?

Emm...mengeluh lagi...itu lah aku yg slalu mengeluh, agaknya sbb tu lah rezeki kurang...sbb Allah s.w.t slalu dgr aku mengeluh...kenapa aku mengeluh arini...sbbnya aku saja la belek2 gamba2 kawan masa studi UiTm Jengka dulu...tgk dorg sumanya yg bambam dulu dah makin kurus...aku yg dulu bambam jgk la dulu tapi bambam masih napak ok tulang kering skang ni semakin dobok aka gemok...huwaaa napa aku makin dobok nie...aku nk badan mcm dulu...bambam ala kadar je...skang ni bambam dah mcam BIG MAC...kwn2 ofis suma dh start diet xmkn nasik tapi aku aduh xleh tggl nasik la...nape and mengape...aku mahu kaki yg langsing mcm dulu..pki jeans napak slim je...skang ni pakai skinny mcm balut nangka...mmg buruk...kalo pakai legging lglah...huh...masa bambam ala kadar tu xde la mcm skang...kira sedang elok lah...huhu...aku tgh tggu "best fren" aku bulan ni...kalo dia dtg bln nie...mmg aku akan start diet...kalo x...guess wut aku mmg akan bambam for 9 Months (this one i likee)...biar bambam berisi baby bkn lemak...huh cpt2 la baby muncul ye, Mummy is waiting for u dear!!!



2 comments:

Buzu Ediany said...

Heheeh neno..takpa yg penting happy..kalo dok fikir nk kuruih tapi tak kuruih lg bertambah tension..buzu pn dh penat diet..tp la ni super duper bambam...apa ley wat kan..huhu...

Izanni Ismail said...

hehe buzu..aku nak kawen aritu x yah diet2 pong..hehehe enjoy jer..

Post a Comment