Wednesday, April 20, 2011

I ♥ COACH

Dah lama gila aku xberblog...huhu saje2 je nk bercerita tentang KEINGINAN MELAMPAU aku lately nie..entah nape dh 2 mggu aku asik duk belek 2 blog online shopping yg jual handbeg Coach nie...emm keinginan mmg tinggi nk memiliki handbeg Coach...lebih2 lg tgk org sekeliling pakai handbeg branded..emm dorg dapat durian runtuh boleh la...aku ni purse aje yg asik rabak...cmna nk pakai Coach..huhu...ok berbalik pada cita blog tu...online sellers ni la yg the only aku tgk leh buat instalment plan...emm menarik tapi deposit dia mmg lah lebih kurang byrn sewa rumah...hahaha...xmampu...dgn utang itu ini,dgn duit yg xpnh cukup..huhu...entahla...tapi selepas settel suma utang mmg aku nk grab satu handbeg Coach nie...hmm harap2 next year dapat pakai...mmg byk design Coach yg menarik kat mata aku tapi aku xsuka yg ada tulis C byk2 sbb nnt sama pulak dgn Downtown pya...huhu...tapi ada satu design C yg aku xpnh napak dijual kt Downtown or pasar2 gelap lg..hahaha...kaler ala2 PINK lak tu..mmg kena sgt la dgn taste kaler aku...kalo tya pengkritik tetap aka mak aku, confirm dia kata xlawa lah...xda taste langsung...hahaha..watever it is aku mmg nak handbeg tuuuu...

Hopefully 1 day "YOU" will be mine!!!

0 comments:

Post a Comment