Friday, May 14, 2010

kerana mulut badan binasa


Hmm dh lama aku xberblog, rasa rindu nk blog pulak...topik kat atas tu ada relate dengan apa yg terjadi kepada aku spjg minggu ni..hidup xtenang, hati runsing, otak gundah, minda pulak gulana..ya mmg aku la si mulut yg binasa itu..sesuatu yg telah aku post di laman sesawang telah membuatkan hidup aku sedikit sengsara..emm memang slh aku..xfk perasaan org lain even org lain pun xfk aku..huhu..kdg2 perasaan geram tu memuncak2 sehingga membuatkan rongga tangan nk menaip someting kt situ..aku pulak xsedar rupanya ada spy hard yg memerhati..huhu...apa2 pun setelah dinasihat, aku telah mohon maaf pada sesiapa sahaja yang terasa dgn apa2 shj yg aku post aritu..manusia tidak pernah lepas dari kesalahan..begitu juga dgn aku..aku manusia biasa..bknnya Rasul atau Malaikat..aku harap mereka memaafkan aku dgn keikhlasan...aku sgt menyesal dan perkara ini aku jadikan pengajaran sampai mati..benar la kata pepatah "KERANA MULUT BADAN BINASA"..


p/s: mohon maaf pada sesiapa shj yg terasa dgn post2 aku sebelum ini..terima kasih...

0 comments:

Post a Comment