Wednesday, February 3, 2010

notingless

Today, aku rasa mcm tiada mood sahaja bila berhadap dpn PC..aku terasa seperti mahu bercuti sahaja..aku rasa hari2 dtg kerja dh tiada mood..bila di ofis aku ceria bila blk rumah aku terpaksa menjadi serius..aku pun xtau kenapa..kalo yg tau dan knl aku mungkin dpt agak apa perasaan aku..aku tiada mood untuk FB,tiada mood untuk berblog,tiada mood untuk bekerja..Aura cuti semakin terasa..sabarlah neno lagi seminggu sja kau akan pulang ke hometown kau..rindu pada mak,pada pakcik,pada cipu dan pada segalanya yang ada di Taiping..perancangan aku bila balik Taiping mungkin akan melawat "Mereka"..insyaAllah jika tiada halangan..arghh kesimpulan nya aku rindu pada family aku..
hmm bilalah aku dapat kawin and hidup di rum
ah sendiri so kurang lah rasa stress ini...Bila lala..(ni yg nk nyanyi lagu Elite Bila ni..hehe)..hmm wonder when??(lari topik sekejap)...
Tapi bila kat sana masa pasti cpt berlalu..huhu..masa terlalu cpt skarang..aku rindu pada dulu kehidupan aku di Taiping..tadika,sekolah,merayau,berjoging di Bkt D.O.,praktikal di Bank Persatuan,makan piza dgn kwn2 ku,keluar pagi pet
ang dgn mak ku,minum di kedai kopi..Ahh..aku rindu itu semua..

MARI MENIKMATI KEINDAHAN HOMETOWNKU..TAIPING




0 comments:

Post a Comment