Friday, January 15, 2010

harapan...

HARAPAN???haha aku pun tatau nk ltk title ape actually..hehe..aku baru jer blk dri gym tadi...mggu ini penuh dgn aktiviti gym dari isnin smpi sabtu..actually aku xpegi hari khamis dgn jumaat..haha cuti 2hari..besok akak gym tu kata bukak..so sok aku akan pegi lagi..insya-allah..

apa yg aku harapkan semoga azam 2010 ni akan tercapai..dpt kurangkan gendut apa yg patut alhamdulillah..baru lah bole pakai baju2 yg hot2 kan..baru lah dpt merasa top2 kt MNG, ZARA, TOPSHOP, PADINI..huhu..baju idaman yg xdpt dipakai lg smpi skarang..sbb tu aku xnk berhijab lg sbb aku xpuas utk bergaya..insya-allah satu hari aku akan berhijab sepenuhnya..


so pagi ni aku dh ke gym untuk 2jam..dpt buat air-walker,treadmill and oso aerobic for 10 mins and main gym ball tu..tatau la aku tu nama apa..tp yg aku frust sbb aku still xleh nk buat 4set of sits-up..td aku juz dpt buat 2set of 20 times..kalo mcmni xkempis la perot aku ni..actually aku riso nanti aku akan jd gedabab mcm sorg cezen aku (no need to state the name but if people who close to me read this the will know whom..)hehe..and aku jugak xnak bf aku malu dgn aku sbb ada sorg kawan die kata "eh gf ko gemok lah" and the fact is person yg ckp aku tu xcermin diri die lgsg..(SORRY BLOG INI BKN UTK MENGUTUK OK??,kalo ada yg terasa tu aku mintak maaf ye)..hehe..so itu 2 dari sebab mengapa aku perlu disiplinkan ke gym hari2..aku pun dh bingit org sini sana kata aku gemok..xtahan wei..kalo korang di tpt aku,korang akan rasa betapa stressnya bile org memperkatakan pasal tubuh bdn korang..huh xtahan..

and aku jugak harap tahun ni aku dapat KAHWIN dgn cinta hati aku MR Hazlee Hamzah..doa2kan aku cpt2 kawin and cpt2 kurus so dpt la pakai baju cantik2 time kahwin nnt..hehe

p/s::NENO..kau harus disiplin ya..

0 comments:

Post a Comment