Wednesday, December 9, 2009

malang ke aku ni???

hmmm..aku ni benasib malang ke??ada saja masalah yg mendatang..masa aku pki keta mak aku,aku yg bg xcident tp bkn slh aku..mak arab tu yg langgar so everyting was settle juz insurans jer xsettle2 lg..(mak aku agak marah tp die simpan jer xnk tunjuk).huh diz time aku pki keta isteri cezen aku..elok kt tangan aku jer trus temperature tinggi sampai keta bau hangit smlm..hmm xpela ape2 kerosakan aku donate la seratus dua..yela rosak di tgn kte kna la responsible..kang owner kata apa pulak (sedap pinjam bile rosak lari)..abg aku ckp aku suka menyusahkan orang especially mak aku..kdg2 fk mmg btl ape yg die kata sbb stiap mslh aku akan cita kt mak xkira kecik atau besar..aku xreti berahsia dgn mak(tp ada jgk rahsia yg xcita kt dia,sory mom!!!)die anak lelaki apa yg die tau kan..satu hari nnt aku akan bls jasa mu ibu!!morale of the story aku dgn malang mmg xdpt dipisahkan..

AKU YG MALANG

0 comments:

Post a Comment